Sempena Hari Lahir...

Akhirnya, baru ada cerita yang ingin dikongsikan
bersama anda semua :D
Bulan Jun merupakan bulan yang amat bermakna dalam
keluarga saya sebab...

Bulan Jun merupakan bulan hari lahir Achik dan Adik!
Jun juga merupakan hari bapa...

Sempena hari lahir Achik...
saya telah memberi Achik Beat by Dr Dre ( Tour set Pink)

dan
saya juga dengan hati yang tetiba je jadi baik telah
Re - edit blog Achik untuk kali ke berapa entah...
Yang akhirnya fully with Pink sampai saya pun rasa nak muntah...
#Saya tak suka sangat warna pink nak nak lagi kalau yang terang striking! #
Tapi yang ni soft je...
Bolehlah kalau nak tengok blog Achik (Promote sekejap)
Pinky Story
Untuk hadiah Adik.. saya tak tahu lagi nak beri apa...
Adik kan lelaki... jadi susah sikit...
Erm, tahun lepas saya bagi tabung... 
Tahun ni...
Tak tahulah...
Ada sesiapa yang ada idea tak?

Hari bapa pula...
Still tak tahu nak bagi apa...
Tahun lepas saya bagi Abah alas cawan...
Hee~~~ Tu pun sebab tak tahu nak bagi apa!

Huh, ada sesiapa yang nak tolong tak?

★ Don't shy to comment or like this entry ★

2 000 Readers:

Unknown said...

saya tekan picture cbox awak , tak keluar pun cbx awak . so saya nak cakap yang saya tag awak

http://dearsuperduperstar.blogspot.com/2012/06/simple-giveaway-by-ira-thira.html

Aira Amir said...

@Dear KHY Lorh yeke.. saya tekan boleh je... Pelik la...

 
Copyright © 2011 - 2016 reserved to Aira Amir