Pergi...





~gambar hiasan~



Sebelum saya menaip dengan lebih panjang marilah kita sama-sama mensedekahkan pahala bacaan 
Al-Fatihah kepada arwah ustaz saya.
Saya baru tahu bahawasannya ustaz yang pernah mengajar saya mengaji selama tiga tahun...
dah meninggal semalam sebab sakit jantung..
terkejut dengar berita tu..
yang sedihnya tak boleh tengok jenazah arwah sebab saya kan dah pindah!
ustaz baik sangat.. saya kan duduk asrama.. jadi apabila saya balik dari asrama dan pergi mengaji mesti dia sedekahkan saya duit.. banyak pula tu.. sekali bagi mesti RM50 tak pun RM100..
ustaz memang pemurah....
tapi nak buat macam mana Allah lebih menyayangi ustaz saya..
saya berharap beliau akan ditempatkan dalam kalangan orang yang beriman..
~Amin~

*Ada sesiapa  nak beri saya kamera ni?
nak tengok gambar kamera tu klik sini!

★ Don't shy to comment or like this entry ★

4 000 Readers:

ciksukaberangan said...

innalillah~

Aira Amir said...

@ciksukaberanganthanks sebab ucap..

ciksukaberangan said...

Aira Amir : moga arwah diletakkan bersama orang2 yang beriman. amin :)

Aira Amir said...

@ciksukaberanganAmin...

 
Copyright © 2011 - 2016 reserved to Aira Amir